Monday, December 24, 2012

Salam Perpisahan - Ending

Assalamualaikum w.b.t ...

Emmm masuk hari dah 4 hari k.lela x berkhidmat kat BIT. Aku, k.fai, k.mar, k.anis & k.Jane masih terasa kehilangan beliau. Setiap apa yang ktowag buat mesti teringat kat k.lela. Evant desktop sebelah aku pun still ada nama domain beliau. Siapa yang nk guna PC 2 pon aku xkasi...hee

1st day k.lela xde kat opis 2 rase suram jerk...sume owg senyap jerk, dh lh cuaca pg 2 mendung...tetiba pas siap break1 jerk ktowg dapat email dari k.lela...Dia kate "saya mandi2 nak siap2 g opis, tetiba tersentak teringat yang ak dah x berkhidmat kat BIT" aku sedih sangat bler baca email 2.

Dalam email 2 jgak K.lela siap bagitahu lagi makanan kebiasaan ktowg makan setiap pagi...

K.Fairuz : Bihun puteh + Paru sambal
K.Mar : Roti Jala + Kuah kari banyak
K.Anis : Wajib nasi
K.Jane : x kesah tapi tengahari ssh/jarang makan
Aku : Nasi Lemak tp xde timun

Alamak, aku dh terover cter nie. Aku sebenarnya nak cter last day k.lela a.k.a farewall k.lela on 19/12/2012... hee nak cter panjang x sanggup, xpew lh kowg layan jerk pic2  nie k ...

OK pic kat bawah nie persiapan sebelum farewall b'mula ...


 Time nie k.mar ngah potong pizza...Al-maklum lah bajet kurang so kena lah potong kecik2 pizza 2...hee 

taa daa ... mmg s0dap !

 Tekun kan k.mar buat kerja... hee





Tengok lah dah macam kenduri nak sambut menantu lah pulak... hee padahal kat pantri office jerk p0n... haa nak tahu lepas 2 ktowg buat apa ?? taa daa ...



 haa ... keje x seberapa posing jerk lebey ktowg nie...ag2 aku n k.jane... hikhik 

lastly ... nyum nyum ...



ade lagi pic tp kat camera k.fairuz... hee

so settle jerk sume persiapan makanan, mula lah dengan babak yang menyedihkan... hue hue hue dimana semua staff yang pernah bekerja dengan k.lela akan berkumpul. Kata-kata aluan dari k.anis kemudian di susuli dengan en roslan dan diakhiri dengan en basri ...


time en basri yang berucap mmg tangkap leleh aa...sume mengenai k.lela yang baik2 jerk...2 makna nyer owg beso pon kagum dengan kerja beliau sepanjang beliau berkhidmat di BIT. ermmm bler lah aku nk jd cm k.lela... hee berangan jap 

Settle jerk ucapan dari kerabat-kerabat beso BIT, mula lah upacara makan-makan... time nie sume mmg dh xingat ape...cuma kami d'geng jerk menahan air mata ... cover an amek pic 


 

time nie Tuhan jerk yang tahu... muka jerk nampak tenang tp dalam hati masya Allah... sedih teramat sangat !

dan inilah kali terakhir kami makan bersama ...


Lepas nie hanya tinggal kenangan ...

"Kadang kala kita perlu menangis untuk menghargai saat bahagia dan kadang kala kita perlu bergembira bagi setitis air mata"