Friday, January 18, 2013

Peplum Trend

Assalammualaikum w.b.t ...

Trend Peplum pulak ... ish ish ish ...




Aku nak jugak... Bler boley dapat pakai nie ... cepatlah cepatlah ... gedik seyh

Kalau ikut an nafsu shopping nie, skunk jugak aku nak beli...tapi kena sabo... Bak kate mr aar "kalau kter bersabo hasilnya pasti akan lebey lumayan" baikk...

so disebabkan hari Jumaat nie lunch agak lama lh jgak, aku ajak lh k.anis,k.mar,k.fai n k.jane g mydin... hee bukan beli pon, cuci mate jerk dlu... hee 2 niat sblm g lh...

so sampai jerk mydin, terkejut nyah...mydin semakin canggih daa... 2pon selepas di renovate lh...hee 

ops! kuaq tajuk plak... pas2 tewos g cari kedai peplum... ermm keciwa...
xde yang berkenan dihati pon... saving saving... sebenar nyer turun jerk kete ade lh ckit nak pesong niat, tp bler dh ngok...ermm aku sendiri pon xtahu nak yg pattern cmne... xpew lh cari kedai lain lh... tp kat ane ?

erm tggu lah smpai jumpa kedai n pattern yg b'kenan di atie yerk... hee bye 

No comments:

Post a Comment